Hej Dagbok!

Jag hade ett fantastiskt roligt nyår i Karlshamn, med god mat (tack David) och mycket skratt (tack alla)! Så nu har det nya året börjar...
...och jag är sjuk så in i helvete! Jag har ont i halsen, huvudet, öronen och min näsa rinner. Ja precis som alla andra i Sverige just nu!

Jag känner mig jätte taggad till att börja träna och gå upp i vikt, få lite muskler! Det behöver jag verkligen.

Nej, nu ska jag kurera mig med kaffe, Strepcils och en snus.


******************Gott Nytt År*****************************

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow, sikken snygging!! ;)

kram från syrran. hoppas du känner dig bättre!!

2011-01-13 @ 15:15:10
Postat av: Anki

Hehe, tack så mycket! Jo nu är jag äntligen frisk. :)



Kram

2011-01-25 @ 19:17:58
URL: http://ankisdagbok.se
Postat av: Anki

Hehe, tack så mycket! Jo nu är jag äntligen frisk. :)



Kram

2011-01-25 @ 19:18:25
URL: http://ankisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0