Hej Dagbok!

Idag var det hoppning på ridskolan, det var jätte kul! Jag och Finch hoppade som gudar. hehe Eller kanske inte, men kul var det i alla fall. Kommer inte ihåg sist jag hoppade en häst, det måste ha varit på ridläger när jag var liten. hoppas att vi kommer att få hoppa mer!

Så här såg banan ut som vi hoppade:


Vi fick alla göra den en och en, jag och Finch var först ut. Jag tyckte det gick bra det var bara en liten sak, man ska styra också! Tur att Finch kunde vägen. När banan var slut gjorde Finch ungefär one rain stop precis på det stället där vi skulle stå medans vi tittade på de andra. haha

Nu längtar jag tills på torsdag då jag ska rida igen! Imorgon blir det att ta ven prover på klasskamraterna. hihi



Puss o Kram ses på stan!

Kommentarer
Postat av: Valerie

Kul att du fick hoppa idag. Minns för år sen när jag hoppade, tyckte det var läskigt. Hoppas det går bra för dig i plugget.

2011-02-01 @ 20:19:09
URL: http://valie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0