Hej Dagbok!

Idag har jag pluggat en hel del Psykiatri, känner mig riktigt stolt faktiskt! Jag har skrivit två inlämnings uppgifter och pluggat till provet om psykoser som jag ska göra imorgon. Hoppas att det går bra, jag känner mig dock redo så det ska nog inte va något problem.

Har haft ridlektion idag också, jag red fina Sherlock! Han är 12 år och valack, så himla mysig. Här är en bild på honom:


http://www2.idrottonline.se/TheleborgsRS-Ridsport/Ridskolan/Ridskolans-hastar/MunsboroSherlock/

Vi övade på förhållningar och eftergift, det var riktigt lärorikt. Vi övade även på att styra hästen med vikten och skänklarna istället för med tygeln. sedan red vi serpentiner och en ridväg som liknade ett timglas.
Jag hade himla kul idag!

Längtar redan tills på tisdag då det är ridlektion igen!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0