Hej Dagbok!

Idag red jag Carla för sista gången denna perioden, vi byter ju häst efter fyra gånger. Det blir spännande att se vilken häst som jag ska ha nästa tisdag. Även på torsdag så är det hästbyte, ska bli kul!

Vi red på utebanan idag, solen sken inte men det var varmt endå. Vi hoppade, jag var lite nervös eftersom jag inte visste hur mycket Carla hade hoppat innan. Det gick hyfsat kan jag säga, det var inte snyggt men det gick. hehe Hon hoppade alla hinder som jag styrde henne på. Näst sista gången kom jag i galopp och då tog hon ett jättehopp så att jag flög upp i luften. Som tur var så hamnade jag i sadeln igen! Hon var väldigt duktig och lyssnade bra på skänkeln och sitsen.

Längtar redan tills på torsdag! Hoppas mina ridsaker har kommit tills dess!

Puss o Kram

Fan, nu glömde jag kameran igen... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0