Hej Dagbok!

Snart är det nyår! Jaaa, jag gillar nyår med raketer, champagne och snygga klänningar. Jag och babyn ska åka ner till Karlshamn och fira hos en kompis. Det kommer att bli jätte kul, babyn är redan där så jag åker ner själv i morgon.

För övrigt så har det varit en bra vecka, jag har fått en hel del gjort med plugget. Både prov, föreläsningar och seminarium. Men nu är vi lediga till den 10 Jan, det betyder dock inte att jag inte måste plugga! Det finns ALLTID något att plugga!

Mina nyårslöften:

1. Sluta röka och snusa
2. Gymma regelbundet
3. Väga över 50kg

Det är det jag kommer på nu... sen finns det ju massa som man skulle behöva ändra på. Hoppas att jag kan hålla dessa, det brukar inte vara så lyckat med nyårslöften för min del! Haha

Längtar till det nya året!


Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Valerie

Hoppas att du och killen får det kanon kul i morgon och lycka till med nyårslöftena.

/// Valie

2010-12-30 @ 19:51:17
URL: http://valie.se
Postat av: Anki

Tack så mycket, och det samma! :)

2010-12-30 @ 20:10:54
URL: http://ankisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0