Hej Dagbok!

Så idag så skulle jag ju tvätta, men det gick inte riktigt som planerat. När jag kom ner till tvättstugan efter att ha lagt i de första maskinerna så har den ena inte centrifugerat. Tvätten är blöt och nu har jag bara EN maskin att tvätta i. Jag blir inte direkt förvånad för detta har hänt mig många gånger innan, med samma maskin!

Jag beslutar mig för att ringa till Växjöhem (mitt hyres bolag), de säger att det redan är någon som har mailat om problemet dagen innan. Han säger att de ska komma idag. De kommer sedan när jag fortfarande tvättar och frågar lite om vad som har hänt. De säger att det antagligen var mitt fel för att jag har stoppat i för mycket tvätt. Konstigt tycker jag, för detta har hänt innan när maskinen inte har varit i närheten av att ens vara halvfull. Och det är alltid samma maskin som krånglar. Jag säger detta till dem, de nöjer sig sedan med att maskinen "verkar" funka som den ska och åker iväg.

Eftersom vi har fyra olika maskiner i tvättstugan och man bokar två åt gången, kan jag säga att jag inte kommer att boka dessa två igen. Blir alltid något problem när jag tvättar med dem, men jag har aldrig haft problem med de andra två.

Jag bjuder på detta mycket intressanta blogginlägg!


Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0