Hej Dagbok!

En helt ny dag att möta med ett leende! Så kände jag när jag vaknade idag, jag bara älskar att vakna med ett gott humör!

Gårdagen var helt ok, jag försökte shoppa på mellandagsrean men det var helt galet mycket folk. Efter ett tag gav jag upp. Hittade dock ett set med svart/lila underkläder som jag köpte på HM.



Idag blir det mer pluggande, dock inte etik ock livsfrågor. Ska ta tag i medicinsk grundkurs och plugga lite cirkulationsorgan, blir nog intressant! Tänkte göra provet som hör till i morgon.

En till bra sak som hände i går var att jag hittade en på kärnhuset som sålde några av böckerna som jag behöver. Jag kommer att käna några hundra på att köpa begagnat i stället, och vad spelar det egentligen för roll?

Så dagens schema:
1. Tvätta (det gör jag nu)
2. Plugga

Heheh, ja det var nog bara det!

Puss o kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0