Hej Dagbok!

Så nu är kl 07:33, jag var uppe kl 06:00, inte dåligt va!? Det känns så skönt att vara uppe i tid för en gångs skull, ingen ångest över att man har sovit bort halva dagen. Ingen ångest över att man inte hinner ta disken eller över att sitter en stund på Facebook. Jag har ju hela dagen på mig.

Just nu sitter jag här i mon morronrock med en kopp kaffe, ingen stress. Jag har kollat upp vilka kurser som börjar nu efter jul. Jag måste köpa en hel del nya böcker. Det var fyra nya kurser som började om jag såg rätt. Tre av dem hittade jag på köp och sälj sidan på kärnhuset. Hoppas bara att han har dem kvar så att jag kan köpa dem. Det blir extremt mycket billigare att köpa dem begagnade. På tal om det så hade jag en sjuk dröm om just detta inatt.  Jag drömde att lektionerna var hemma i mitt barnrum och att man kunde låna det som behövdes i flera månader, till denna kursen så behövdes det en parfym... hehe sjuk dröm.

Så det som som står på schemat i dag är:

1. Duscha
2. Plugga
3. Diska och städa
4. Ta mig in till stan
5. Laga middag (ingen aning om vad det ska bli)
6. Gå och lägga mig i tid!

Jag ska snart sätta i gång med punkt ett, om jag kan slita mig förstås!

Eftersom jag har en del finnar så har jag köpt denna serien:


Än så länge verkar den bra. Känns effektiv och den luktar gott. Ska använda den ett tag, uppdaterar sedan.


Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0