Hej Dagbok!

Idag övade vi på markarbete på ridskolan, det innebär hoppning nästa gång!

Markarbete + Hoppning = Sant

Jag tycker att det gick hyfsat, dock kan det vara så (som jag har skrivit i andra inlägg) att Lexus går på för fort. Jag håller igen och försöker att sakta ner honom utan framgång, ibland går det bra andra gånger känns det som att han inte "bryr sig". Det var det som jag fick kritik för idag, anars gick det bra och jag är nöjd. Nog om detta!

Banan som vi övade på idag:


(Ridvägen kan ju förbättras ;P)

Bommarna kommer sedan att bli hinder till nästa vecka, längtar tills dess. Jag gillar att hoppa!

Annars har det inte hänt mycket idag, jag och Dennis åt fläskkotletter med potatis, gräddsås och svartvinbärsgelé. Till efterätt blev det pannkakor med grädde och hallon sylt.

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0