Hej Dagbok!

Denna dagen började med seminarium i medicin, gick hyfsat. Läraren frågade om vi hade pluggat överhuvud taget!
Det hade jag, men det är endå svårt att komma ihåg allting som man ska säga. Jag kunde ju ha pluggat mera men känner att jag bara vill få det gjort.

Sedan så var jag och red på ridskolan, jag hade Lexus. Det gick hyfsat, vi övade på övergångar mellan skritt/trav och trav/galopp. Ibland blir det svårt eftersom Lexus är så pigg och gärna springer på, vilket jag gillar men ibland känns det som man inte har kontroll. Jag fick dock beröm ifrån Elin (ridläraren), hon sa att det såg väldigt trevligt ut och det brukar vara ett bra betyg!

Jag funderar dock på om jag ska sluta i torsdags gruppen, känner att jag inte riktigt har råd att gå kvar i båda. Sedan så är ju den bara varannan vecka så det är länge i mellan varje gång. Men ridning är alltid roligt! Skulle vilja ha en egen häst så att jag kunde rida när det behagade.

Nu blir det våfflor med grädde och hallonsylt till mig och Dennis, mums!

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0