Hej Dagbok!

Idag har jag pluggat hela dagen, känns så skönt att får saker gjorda. Man har ju lite panik för allt plugg som bara ligger och väntar på att bli gjort.

Igår hoppade jag och fina Lexus. Han är så himla go att rida! Vi hoppade bara ett hinder denna gången, antagligen för att det var en som ramlade av förra gången. Men allt gick bra nu så jag hoppas att vi ska få hoppa högre och fler hinder nästa gång!

Imorgon är det ridning igen, kommer dock inte ihåg vilken häst som jag ska ha.

Ska försöka komma ihåg att ta lite bilder på stallet nästa gång.

Annars är det inte mycket som är nytt. Har börjat lyssna på ett band som heter Brook and Dunn, så himla bra!



Puss o Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0